2010. július 8., csütörtök

Néhány oldal a nyaralás előtt…

Már rég jelentkeztem… jól vagyunk, minden oké, csak full elhavazás, készülünk ezerrel, hiszen holnap kora hajnalban, olyan fél 2 és 2 között elindulunk Marinára! Magyarországon én vezetek a határig, aztán Zsolti vált. Apci pihen, a lányok már fenn vannak, lehet, hogy ők jobban izgulnak? Nagyjából becsomagoltam, összekészítettem, de még van hátra ez s az. Az imént vettem meg online a pályamatricát és még rendeztem néhány átutalandót. Szerintem mindent elintéztem, amit kellett, de ki tudja? Reméljük a legjobbakat…

Néhány gyorslapot azért még a kocsonyai képekből, köztük a júliusi desktoppal közzéteszek.

J. Fox desktop freebie-je tehát most a hátterem a monitoron:

jfox-junedesktopfreebie1440 
S is for summer QP:

sisforsummer 
Catwalk QP:

catwalk_QP

0 megjegyzés: