2009. február 12., csütörtök

Tanácsadás Orosházán

Szűkre szabott tanácsadáson voltunk szerdán Orosházán. Ugyanis az egész csupán mérésből állt, nem vizsgált minket ezúttal doktornő. Örömünkre majd csak 4 hét múlva kell menni, illetve ha betölti a 2 hónapot Kirus; akkor már oltásokat is kap a Kis Drága.

Szóval, elindult a gyarapodásunk, ha nem is rohamléptekben. Ami egyáltalán nem baj (a védőnénik szerint sem) ekkora súlyú Babucinál. Lassan elértük a 4,5 kilót, azaz a szerint a mérleg szerint 4520 grammos az “Apróság”.

Ma vagyunk 1 hónaposak!

szuli

Néhány friss fotó:

DSCF1962 DSCF1963 Tesóval:

DSCF1965

Ma kettesben vagyunk itthon a Kiscsajjal, Mucu Gyöngyi mamánál tölti a napot. Tegnap pedig Ági mamát és Tatát boldogítottuk hárman. A rövid tanácsadáson kívül elintéztem kb. kétszáz dolgot, voltam a gimiben, éleztettem láncfűrészláncot, vásároltam 4 féle üzletben, gyógyszert írattam Mucunak, gyógyszertárban jártam és még feladtam egy majd’ 30 kilós csomagot is Poci segítségével Huginak. Mamáéknál fánksütés is volt, nagyon jól sikerült!

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

cutie let me get your pants and panties off and show you with my fingers and tounge where a baby comes from, mmmmmmmmmm feel your tight little body thrashing and quivering and hear you whimper as bring you to orgasm