2009. február 5., csütörtök

Scrapbookos születési értesítők

El is felejtettem korábban írni, hogy sk. készítettem a születési értesítőket. Természetesen kedvenc hobbim, a scrapbook (aki nem tudná: kreatív albumkészítés) ihletésével. Nem vagyok egy profi scrapper, sajnos ritkán jutott rá időm az utóbbi hónapokban, hogy alkossak. Gyakorlatom sincs még túl sok, úgyhogy persze nem tökéletesek.

Igyekeztem beszkennelni őket borítékkal együtt, hogy megmaradjanak nekünk is emlékbe, bár némelyiknek a belső oldalpárját nem olvastattam be. Most már sajnálom.

Remélem, Kira mellett lesz időm a befejezetlen scrap munkáimat is megcsinálni. Van félbehagyott Jázmin-album, egy családi album és persze Kirának is lesz majd sajátja – úgyhogy teendő, mint a tenger.

Íme tehát a műveim, értesítők és borítékok (ne tessék nagyon röhögni):

kira01 kira01boritek

 

kira02kira02boritek 

kira03 kira03boritek

kira04 kira04boritek

Ezek pedig belső lapokkal együtt láthatók:

kira05 kira05boritek

kira05belso

kira06eleje kira06boritek

kira06belso

0 megjegyzés: