2009. február 15., vasárnap

A megígért oldal az éjszakai szánkózásról és könyvajánló

Álmos vasárnap… megint tarkítva némi hóeséssel. Túl sok minden nem történt ma: játék, vizsgák javítása, ebédfőzés… és természetesen scrapbooking!

Ígéretemhez híven elkészítettem az éjszakai szánkózással kapcsolatos emlékoldalt. Poci piszkál, hogy leszedi a PSP-t, mert folyton játszom vele, és már jobb vagyok benne, mint ő. No azért, mert kb. 3 menüpontot tudok használni, azért még nem vagyok jobb korántsem; de eme hiányosságaimat igyekszem pótolni leleményességgel – ez hol bejön, hol nem. Annyira sokat tud ez a program, hogy felfedezni is rengeteg idő.

Hát íme a mai mű:

mucuszanko

Hópelyhes overlay: Ellie Lash Wonderland.
A többi (papírok, díszek): Snowblue Kit, Raspberry Road Design.

Holnap benn leszünk Orosházán; vinni kell Mucut pulmonológia magánrendelésre kontrollra. Hátha már nem lenne szükség az állandó gyógyszerére, hiszen tavaly április óta nem volt beteg, mint már írtam. Kíváncsi vagyok, mit mond majd doktorúr.

Végül köszönöm Giginek a scrapbook.hu-ról a kedves fogadtatást és a hozzászólásait! Mindig jólesik az embernek a biztatás; és Róla tudtam, hogy nagyon közvetlen ember – nemrégiben írtam neki e-mailt a születési értesítő készítéssel kapcsolatban, és gyorsan, készségesen válaszolt nekem. Még egyszer köszönöm a segítségedet! Pedig nem akárki Ő ám: példakép, profi művész, aki már könyvet is írt a témában (természetesen megvan), ajánlom jó szívvel ezt is mindenkinek, aki érdeklődik az albumkészítés iránt. Ez az, amiről beszélek:

81-280-largeÉs megveheted például a scrapbook.hu webáruházában is (http://webaruhaz.scrapbook.hu/81-kulonleges-albumok-scrapbooking.html).

1 megjegyzés:

Budaházi Brigitta írta...

Ó, Gabi, zavarbaejtenek kedves soraid... Szívesen segítettem, és olyan jó látni azóta is milyen szépeket készítesz a lányokról! A könyv ajánlását pedig nagyon köszönöm, igazán kedves figyelmesség Tőled. Alkoss továbbra is örömmel!