2009. február 14., szombat

Hétvége

Végre hétvége, ami annyiban más ugye, mint a hétköznapok, hogy itthon van végre Poci is velünk. Valentin-nap révén megajándékoztuk egymást egy-egy aprósággal; én nagyon boldog vagyok az új Livistona rotundifolia pálmámmal, ezúton is köszönöm az én Drágámnak! Pusssz!

picLivistona_rotundifolia

Még tegnapelőtt küldtem egy Valentin napi e-cardot Pocinak a Merci csoki által szponzorált Valentino-mat oldalról. Az első száz küldőnek 250 grammos Merci csokit ajándékoztak. Találjátok ki, milyen e-mail landolt a postaládámban tegnap? Igen, jól tippeltél; íme:

“Kedves Gabriella!
Gratulálunk, a Valentin-O-mat első 100 használója között voltál.
Reméljük, online köszöntőddel sikerült örömet szerezned!
Kérjük, add meg a címedet (válaszlevélben küldd vissza a kitöltött táblázatot), ahová jutalmadat - egy doboz 250 grammos Merci desszert - elküldhetjük Neked.”

Ez nagyon jól esett. Meg a csoki is jól fog… :) :) Ja, és Pocinak is nagyon tetszett az üdvözlet.

Megnyílt a vadonatúj scrapbook.hu site, persze regisztráltam és töltögettem is fel már rá. Nézzetek be ti is, érdemes! Sok gyönyörűséges és inspiratív oldalt találhat itt az ember; nem beszélve a rengeteg cikkről, amelyekből akár a digi, akár a hagyományos ágat művelők tájékozódhatnak. Ki is tettem a blinkie-jüket! Kattanjatok rá!

Mai művem ismét Kirusról készült.

kirababa01

A betűtípust már nem emlékszem, hol gyűjtöttem be. A szett viszont Chickadee-től való, Jennifer a neve.

Tegnap rengeteg hó esett, olyannyira, hogy szánkózni is lehetett. Mivel Apa későn ért haza, ezért szinte éjszakai szánkózás lett belőle, amit Mucu nagyon-nagyon élvezett. Ezt is meg szeretném szkreppelni, mert persze lesben álltam a fényképezőgéppel.

Íme a hóesés néhány képe.

Hatalmas pelyhek és hótakaró:

DSCF1990

Havas kutty alias Gömbi:

DSCF1991 DSCF1992

1 megjegyzés:

Budaházi Brigitta írta...

Köszönjük a kedves ajánlást és a szép oldalaidat, képeslapjaidat, melyekkel gazdagítottad a galériánkat! :) Nagyon örülök Neked!