2009. február 18., szerda

Szerda…

A mai napon itthon voltunk kettesben Kis bogárral. Délelőttre vártuk a gázszerelőt, mert a konyhai konvektor folyton kialszik, de elhalálozott az apukája, ezért egy hétig tuti nem jön. Ilyen is csak velünk történhet; úgyhogy kerestem egy másikat, aki holnap reggel ígérete szerint nálunk kezd és megszereli a fűtőtestet, amire jelenleg nagyon dühös vagyok.

Amúgy megállapítható, hogy nagyon linkek a komlósi gázszerelők (na most kapnék a médiától, mert általánosítok :) ). A múltkor a gáz-vízmelegítőnkkel volt hasonló probléma, és az arra kihívott szerelő nem jött a megbeszélt időpontokban (ugyanis többször rá kellett csörögni). Egyébként a ma délelőttre ígérkező is úgy volt, hogy tegnap jön az első verzió szerint. Úgyhogy hiszem, ha látom, hogy eljön holnap reggel ez a harmadik szerelő úr… Azt sajnálom, hogy aki a legutóbb volt, egyébként nagyon rendes szerelő (akit végül maga helyett küldött a többszörcsörgetős ipse), szóval, neki nem tudom se a nevét, se a telefonját… mostmár látom, hogy el kellett volna kérnem, mert a megbízható emberekre le kell csapni. Legalábbis itt kisvárosban… Pesten tuti másképp van; ott több az eszkimó (értsd: gázszerelő) és kevesebb a fóka (azaz szerelésre váró áldozat). Hát itt úgy tűnik, én vagyok a szerelőért és nem fordítva (tisztelet a kivételnek). I Love Tótkomlós.

Megérkeztek ma a selyemvirag.hu-n rendelt növényeim is, amelyekre azért volt szükség, mert a kandalló mellett sajna kipusztultak a szobaifutókáim (nem bírták a klímát). Ezért kitaláltam, hogy tök élethű selyemborostyánokat vásárolok, de Orosházán nem találtam, ezért körülnéztem a neten: és láss csodát, megrendeltem hétfőn, tegnap átutaltam és ma már itt is volt! Nagyon szépek egyébként, majd lefotózom őket. Vettem még egy ragasztós katicabogár-készletet (fából van, scraphoz és dekorációhoz is jó), meg virágszárakat levéllel (majd horgolni szeretnék rá szép virágszirmokat), meg még egy selyem csüngő csokrosindát is (ami akciós volt és még nem tudom, hova fogom tenni). A forrást mindezekre a teszveszen eladott digiműholdvevő-nyeremény értékesítéséből befolyt részesedésem biztosította (ugyanis Anyáék nyerték a lidl.hu-n az adventi kalendárium játékon, azaz én nyertem nekik, mert aznap éppen én klikkeltem nekik a nyereményért, mert ők disznóvágáson voltak Csabán, és ezért az eladási ár felét nekem adták, pusssz).

Itt járt még ma Zsuzsi védőnénink is, aki megállapította, hogy szépen nő Kirusmirus. Annyira cuki Baba, egyre többet van fenn, nézeget, csodálkozik rá lassan a világra. És néha már mosolyog is; ma délelőtt kameráztam kicsit, és mint egy filmszínésznő, megeresztett egy iciripiri mosolyt, ami már talán  nem véletlenszerű volt, hanem ún. szociális. Hát nem tudom, az biztos, hogy édibédi volt!

babygirl

SC: Baby Girl SC, Soto Creations.
Papír: About love, Sabrian Ferreira.

 

mm_sweetgirl

QP: Sweet Girl, Mandy Mystiques Design.

0 megjegyzés: