2009. február 3., kedd

Rossz adókártya és társai

Hát természetesen (?) az adókártyánkon is rossz a születési dátum. Lehet ezután is szaladgálni, adatmódosítást kérni, mivel az életkezdési támogatáshoz alias babakötvényhez szükség lesz rá. No comment.

A pénteki magánrendelésről és a hétvégéről nem írtam még. Anikó doktornéni nagyon kedves volt, még egyszer meglápiszozta a köldököt, lekezelte aloe verával is, illetve javasolta, hogy a törtyögésünkre, illetve a bukásra való hajlamunkra Ca-Kidet szedjünk. A gyógyszertár, ahová Zsolti betért, persze nem rendelkezett ezzel az ominózus szerrel, csak hétfő délutánra ígérték. Na nem baj. Amíg Zs elszaladt a gyógyszertárba Kirával, addig Mucu és én sopingoltunk egy kicsit a lidiben. Jó volt végre vásárolni picinykét, hiába, a női mivoltomat nem tudom letagadni, és Mucu is nagyon jól viselkedett.

A hétvége és az azt megelőző 3 nap tömény munkával telt. Még Jázminka is besegített, mert Apának több ezer szerződést kellett rendszereznie, rendbe tennie, és nélkülünk ez nem valósult volna meg. Már álmomban is szerződéseket válogattam, Mucu pedig, ha rajzolni támadt kedve, kizárólag szerződést rajzolt. :) De vasárnap estére sikerült befejezni, így nyugodtan hajthattuk álomra a fejünket.

Tegnap kimozdultunk picit, mert ügyeket kellett intéznem Orosházán, ezért Kirát és Jázmint Ági mamáékra bíztam, én pedig körbefutottam a várost. Jó volt újra vezetni, több mint egy hónap kihagyás után. Jártam a gimiben az anyasági papír miatt, bár nem sok sikerrel (tényleg, még telefonálnom is kell ma nekik). A gyerekeimmel is váltottunk pár szót, nagyon jól esik, hogy hiányzom nekik. Hát ők is nekem… :( A kedvenc bankomban baromi sokat kellett várni, mert pont a pénz be- és kifizetésre szolgáló sorszámok ragadtak be, ezért mindenkit hívtak, csak minket nem. Aztán vettem még Jázminnak a junior lekvárból, ami egy immunerősítő szer (és szomorúan konstatáltam, hogy már majdnem 12 ezerbe kerül a két havi adag, dehát tavaly április 27. óta, mióta szedjük, nem volt beteg egyszer sem, és ez minden pénzt megér!). A fenn említett kalcium gyógyszert délután tudtam kiváltani.

Zsolti szinte az egész napját Csabán töltötte (a főnökét kísérte az ominózus szerződésekkel együtt), úgyhogy még délután négyre sem ért haza. Ezért úgy döntöttünk, hogy a három csaj külön hazajön, és Apát majd Józsi főnök hozza haza. Mire a rengeteg cuccot bepakoltam, begyújtottam és rendeztem a lányokat, már itthon is volt.

0 megjegyzés: