2010. február 25., csütörtök

Ez a hét…

… gyorsan telik, annak ellenére, hogy kissé a megszokottól eltér. Először is vasárnap ott maradtam a próbán, a többiek hazajöttek (az alkalom szokás szerint szuper volt, a dicséretben szárnyaltunk). Így először történt az, hogy egyedül legyek a gyüliházban; megebédeltem hozott anyagból, majd meglepően pontosan kezdődött a remek és jó hangulatú próba :) A vonat is viszonylag pontosan indult, de Orosházáról valahogy nem akart sikeredni; csak álltunk ott, várva a semmire, mikor már az összes vonat elment a többi irányba… kissé déjavú érzésem volt… aztán csak hazaértem, Poci az állomáson várt, míg a csajok Anci nénivel huncutkodtak otthon. Kifáradtam a hosszú nap után, úgyhogy annyira, de annyira jólesett, hogy Poci már ekkorra megfürdette a csajokat + a Rozival alias a mosogatógépünkkel el is mosogatott, sőt rend is volt mindenütt! Nálunk ez elég ritka, márminthogy a férfiember csinálja ezeket a dolgokat, úgyhogy példás férj módjára viselkedett az én párocskám, amiért nagyon, de nagyon hálás voltam és vagyok is.

Muckó már ekkor köhécselt, úgyhogy nem jött velünk délelőtt az alkalomra, hanem Macáéknál töltötte az időt Kirikével együtt. Hétfőn azért ment oviba, utána pedig Gyöngyi mamánál aludt és a keddet is ott töltötte. Ahogy hazaértek, úgy találtam, hogy nem lett jobban az eltelt két napban, sőt... Úgyhogy szerdán elmentünk Anikó doktornénihez, aki megerősítette a meglátásomat, miszerint tiszta hurut a csajszi. Antibiotikumot ezúttal nem kaptunk, de többet kell puffolnunk és szirupot kell szednie, ja és persze oviba se mehet. Jövő szerdán ugye a csabai szemészetre kell mennünk, úgyhogy majd utána fog csak ovizni. És újra visszatérünk a Multiplex Junior lekvárra, mert amíg azt ette, nem volt beteg, az Immuno alatt pedig igencsak… Apci ma már hozza is; Kirikémnek  is fogok belőle adni, bár neki valahogy eleve erősebb a kis immunkája, mint Mucunak.

Ugyanezen napon volt a kis névnapkája is, boldogan vette birtokba a saját maga által kiválasztott játékait, melyekről már korábban beszámoltam. Ági mamáék is felköszöntötték a kis Drágát, úgyhogy szép nap volt összességében… jól viseli a náthát, végül is annyira nem vészes a helyzet… Kirikém folyton nyüstöli Nővérkéjét hehehehe.

Szóval tegnap benn voltunk Oh-n, úgyhogy nem alkottam, talán majd szombaton. Egyébként most mindenképp szeretnék előhívatni fotókat, mert egyrészt már ezer éve nem csináltattunk, másrészt az origófotókidolgozásnál most csak 19 Ft + egy 2000 Ft-os kupont is adnak fotókönyvhöz – ami szintén esedékes, mert decemberben függőben maradt.

Kirikém jól van, most itt vagyunk benn hárman a meleg kandalló mellett és huncutkodik persze – nagy boldogan pakolja ki a fiókból az alsóneműimet és teszi őket (szokása szerint) a nyakába :DDD

A végére pedig a héten nagy hatást tett magyar jégtáncpáros olimpiai Monti csárdása… szerintem büszkék lehetünk rájuk! Sajna még csak a torinói változatot találtam fenn a neten, a vancouverit nem, de ez ugyanaz a tánc, egyszerűen csodás!

0 megjegyzés: