2010. február 16., kedd

Felszalagavattak; szemészeten jártunk; Kirike naggggggyon fogzik; oldalak

Szombaton felszalagavattak: nagyon megható és különleges élményben lehetett részem. Büszke voltam és szomorú egyszerre, mivel mégsem az én osztályom ez már… :(( …felnőttek, lassan leérettségiznek, sokan továbbtanulnak, de nagy örömömre többen maradnak is 13.-ban, úgyhogy fogom tanítani őket szeptembertől, ha visszatérek a Táncsics nagy fedélzetére… Szerintem – elfogultság nélkül persze – az övék volt a legjobb búcsú-filmecske, valamint a táncuk is jól sikerült. Sok szép eredményt értek el az elmúlt évek alatt, amikre büszkék lehetünk.

Vasárnap remek alkalmunk volt a gyüliben, Poci tanított ezúttal a dicsőítés gyakorlati kérdéseiről, ami sokakban váltott ki hatást – kiben ilyet, kiben olyat… A dicséret is jól ment, utána délután – mivel közös disznótoros ebéd volt, frenetikus, bőséges – korábban kezdtük a próbát, és azt hiszem, beleadtunk apait-anyait, úgyhogy csodás nap volt ez is. Muckó is remekül érezte magát kis barátai társaságában, csak a kitágult “kupillája” (ahogy ő mondta zabálnivalóan) miatt kellett óvatosabban szaladgálnia.

Hétfőn megjártuk a várva várt szemészetet. Időben ott voltunk, azonban behívtak előttünk még pár embert, úgyhogy kicsit nehezen tudtam kordában tartani a várakozás hosszú perceiben az igencsak izguló Muckót. Végül behívtak minket. Azt hozzá kell tennem, hogy előtte ugye 5 napig történt a pupillatágítás, amelyet viszonylag jól is viselt a Drágám. Ezt a doktornéni és asszisztensnője is örömmel konstatálta. Bemérték, vizsgálták különféle eszközökkel a szemecskéket, és úgy tűnik, annyira mégsem kell erős szemüveg, mint ami – némiképp ideillő hasonlattal élve – első látásra kellett volna. De még most sem távozhattunk szemüvegrecept birtokában: újabb időpont, március 3-a reggel 8.40 – ekkor kapunk reménység szerint és egy újabb, ezúttal már visszahúzódott pupillával végzett vizsgálat után receptet. Majdcsak cirka másfél-két hónap után eljutunk odáig is… Nagyon jól viselkedett, és megbeszéltük, ha így lesz, utána együtt megyünk a Müllerbe és névnapi ajándékot választhat magának. Nagyon ügyesen “vásárolt”: egy spongyabobos kiegészítős Steffi baba és egy balerinás puzzle mellett döntött, miután kábé egy órahosszáig nézelődtünk a játékosztályon.

Közben Kirikém Gyöngyi mamánál volt, és a változatosság kedvéért megint lázas lett – és megint minden egyéb tünet nélkül. Felhívtuk Anikó doktornénit, aki azt tanácsolta, egy pillantás erejéig azért megnézné a gyermeket, úgyhogy a délutáni rendelésre elvittem Aprókánkat. Ekkorra hatott a lázcsillapító és remek hangulata is volt – leszámítva, hogy mint kiderült, egyszerre megindult vagy négy fogacska, úgy be van durranva némelyik, hogy szinte hólyag van a kis ínyecskében – ez az okozata (mint az egyik weblapon olvastam, és nem pedig oka!) a láznak. Ráadásul, nem alul jön elöl a már meglévő kettő mellett közvetlenül, hanem a hátsó nagyobb (azt hiszem, örlőnek hívják) fog; ennek a hegyét már látta doktornő áttörni, aztán ma reggelre én még egy hegyet észrevettem elöl, ami a “rend” szerint következne. Szóval eléggé megszenvedünk ezzel a következő négy foggal; nem rémlik, hogy Nagymuckóval lett volna bármi fog-problémánk – no de annyira nem egyforma a két gyermek… Amúgy jól eszik és remek a hangulata, nem úgy, mint 2 hete a háromnapos láznál. Némi hasmenése is van (megintcsak fogzási tünet), bár az a Cataflam miatt is lehet. Jókat huncutkodtunk ma délelőtt is, miután levittem a lázát, mert sajna 39 fokkal ébredt, bár az éjszaka nyugodtan és láztalanul (miután este lehúztam) telt.

Kiki Designs Carnaval nevezetű kitjéből több oldal is született ma (a harmadiknál felhasználtam még a Pixel Scrapbooking Polaroid keretét is):

papiercarnaval_kikidesigns (3)

papiercarnaval_kikidesigns (4)

papiercarnaval_kikidesigns

És egy gyorslap a végére - Heartfully yours QP:

LLW_HeartfullyYours_Scrapatit-1

1 megjegyzés:

Katona (Poci) Zsolt írta...

És bizony az én kis feleségem rosszul emlékszik. Bizony, Katona Jázminnak is volt néhány ízben láza a fogzás idejhén (mivel akkor még nem vezettünk blogot, euért ezt nem tudjátok ellenőrizni, de én emlékszem, hogy így volt).