2010. február 11., csütörtök

Valentin jegyében

A héten túl sok extra nem történt – sokat babáztam, nagyokat nevetünk együtt a csajokkal, amikor táncolunk-énekelünk együtt. Apci ma valami egész napos (sőt estébe nyúló) céges rendezvényen van Szegeden, úgyhogy Muckó itthon van velünk. Jól elvoltunk egész nap.

Tegnap Anikó doktornéninél írattam gyógyszereket a Nagyobbiknak, kiváltottam ezeket és a Mucu szemcseppjét, amit most 5 napon keresztül kell cseppenteni a szemecskéjébe, hogy táguljanak a pupillái. Hétfőn ugyanis irány végre Csaba, vizsgálat, szemüvegfelírás… Érdeklődtem az optikában, ahol Poci kontaktlencséjét szoktuk megrendelni-megvásárolni, ők azt mondták, hogyha nem túl bonyis a szemüveglencse, akár 1 nap alatt el tudják készíteni. Aranyos kereteik is vannak, majd választunk együtt egy csinikét… bízom benne, hogy nem fogják miatta piszkálni az oviban…

Aztán hazahoztam a szalagavatós ruhámat a butikból, ugyanis szombaton délután még az is lesz. Nagy-nagy örömömre kedvenc kolleganőm, Helgus tűzi az én szalagomat. Nem akarok sokáig maradni, hiszen másnap vasárnap szolgálok (Poci is, aki tanítani fog) és időben kell kelni, meg ugye amúgy is hosszú az a nap. Ezúttal érdekes események elé nézünk, mert alkalom után közös lakomát rendez a gyüli, pontosabban egy testvérnő felajánlott egy fél malackát, és az ebből készült fincsiségeket fogjuk együtt elpusztítani. :))) Biztosan remek lesz!

Ja, és holnap ovis farsang, ahová én is megyek a Mucuval és természetesen a fényképezőgéppel felszerelkezve.

Valentin-nap jegyében Pocis képeket dolgozgattam fel.

Szunyó Valentin kitjéből egy viszonylag friss képpel (ezen eredetileg egy fakanállal szerepel a családfő – nem a főzés célját szolgálta, de azt nem tettem rá hehehe):

Szunyo_V_papir1

ByBecca Guess how much I love you kitjéből Me, myself and I wordarttal fűszerezve egy régebbi képpel, amit nagyon szeretek:

paper1

1 megjegyzés:

Aida írta...

Szia!

Aida vagyok a Babanetről. Olyan régen írtál már ott az Orosházi Kismamák topikban. Nem jelentkezel??

Aida