2009. július 10., péntek

Nyaralásra készülődve (1.0 verzió)

Azért jelentkezem így sebtiben, gyorsan, mert holnap elindulunk az első holiday-re, így az általában jellemző vasárnapi blogolás elmarad.

A hét a nyaralásra való készülődés jegyében telt: csak hétfőn voltunk benn Orosházán, vásároltam kicsit, fodrásznál voltam, gyógyszert/tápszert írattam a két Vackorkörtének, ki is váltottam párat, fürdőruci után futkostam magamnak (nem vagyok egy konfekcióméret, ami alul jó, felül kicsi, ami felül jó, alul baromi nagy ááááá), beszabadultam az angolturiba, ilyesmik. Főleg Kirike kapott extracuki, márkás darabokat a nyaralásra, csöpp Next felsőket, George és Gap nacikákat és egy édibédi, beépített pelusos, szerintem vadiúj George fürdőbugyikát.

Szóval, zajlik a csomagolás, mert persze rám marad a négy ember cuccának összeszedése: egész héten mostam, vasaltam, pakoltam, rendezgettem, rámolgattam. Így is tiszta para, hogy itthon marad valami fontos. De hátha nem. A kőszegi szállásunk elvileg bababarát, úgyhogy adnak babaágyat, kádat is, ezzel nem lesz gond. Mivel Húgoméknál is töltünk Székesfehérváron két éjszakát, oda viszont vinni kell az utazóágyat, amit akár ott is hagyhatunk, mert jövő héten jönnek haza. És akkor el tudják hozni, azt mondja. Így is mintha a fél lakást fel kellene pakolni. Izgis lesz az odaút is, mert a teszveszen vettem egy nagyon klassz úszógumit a Kirinek, amit át kell vennünk Kőbányán, illetve Zs beszélt Muszty-Dobayékkal (aki nem tudná: http://musztydobay.hu), hogy oda is beugranánk a legújabb Csalamádéért, illetve a régebbi példányokat is dedikálnák (vicces, de Tesóm is azt hitte, savanyúságot akarunk venni hehehehehe). Nem, ez Poci hobbijáról szól, meg közvetetten az enyémről is. Mostanában esténként mindig gitározik, én énekelek, Nagymucu táncol, Kismucu pedig eszméletlen, miket csinál, pl. rugódozik össze-vissza és a fejét rázza. Nagyon élvezzük és sokat nevetünk.

Fehérváron érdekes program ígérkezik: Tesóm szervezi. Mivel szombatra nem mond túl jó időt, ezért főleg helyben nézünk körül. Erre még nem volt lehetőségünk az elmúlt időszakban, úgyhogy Zs is nagyon örült neki. Vasárnap pedig fürcsizünk (valószínűleg Agárdon), valamint a veszprémi állatkertbe teszünk kirándulást.

Aztán hétfőn irány Kőszeg, a Gyöngyvirág Panzió (http://www.gyongyviragpanzio.hu). Innen megyünk majd a tervek szerint többek között – a kőszegi látványosságokon túl – Írottkőre, Fertődre és egy napra Semmeringre is – felvonózni természetesen. Mivel kis családunk finoman fogalmazva felvonórajongó, ezt meg is örökítettük három évvel ezelőtti nyaralásunk honlapján (hadd ajánljam itt és most ezt is: http://ausztria2006.tvn.hu).

Természetesen várható bőséges és képanyaggal is illusztrált beszámoló, amint hazatértünk. Persze szkreppelni is szeretnék majd.

Végül néhány oldal szokás szerint.

You are heaven to me QP:

QPheaven

RPD Oh, baby gyorsoldala a két csajsziról Ági mamánál készült:

RPD_OhBaby!_QP

AWP Natures Dream QP-ja azokról a szemekről… hmmmm…. szeretünk nagyon!!

AWP_NaturesDream_QPcyf

És végül a kis kacaj megörökítése még a Rózsa Fürdőben – Aussie Garden Song QP1.

aussie_caz_GardenSong_QP1

0 megjegyzés: