2009. július 30., csütörtök

Nyaralás scrap 4. rész + irány a Balcsi!

Lassan-lassan feldolgozom a kőszegi nyaralás képeit, bár még lenne ötletem, időm sajna nincs nagyon már rá.

Bao 19-es template-je adta az ötletet erre a cuki oldalra, Tracie Stroud Day by day nevezetű kitjével készítettem el – igen jól jöttek össze a színek, és direkt nem szerettem volna túldíszíteni, hiszen itt a képen, az elkapott pillanaton van a hangsúly. Apa és Lánya elaludtak, miközben én a Nagyobbikkal lenn játszottam a panzió játszóterén:

Template_bao019

Semmering Hirschenkogelbahn – felvonózás és túra, zuhé és kánikula… Szép élmény… klassz fotók… szuper szkreppenetek… Ez KrazyMary Audrey QP-ja.

KMARY

Lliella FF-QP2 szintén ebben a témában.

lliella-FF-QP2 

… és végül The Latest Scoop Karlee’s Smile gyorsoldala a nagy rundéról:

LST_GPS_Karlee's Smile Quickpage 1 

Sárváron töltött napunk megörökítése Keyr Arun Take a dip QP-jával…

DI_TakeaDip_QP1

… valamint Bao 24. számú gyorslapjával:

QP_bao0024

Hát ezeket alkottam ma – külön öröm, hogy saját oldalt is sikeredett. Néztem már a neten, hogy milyen fotókönyvek vannak, a 30*30-as sajna 10 ezer felett van, úgyhogy maradni fogunk a 20*20-asnál, igényes, keményebb kötéssel.

És végül a jó hír: hála Szüleimnek, úgy néz ki, mindhárman (Csajok) el tudunk menni a Balcsira hétfőn. Úgyhogy péntekig nem leszek gépközelben; ott viszont megintcsak fotózok sokat és utána alkotok is természetesen! Már alig várom a beach-es oldalakat! :)))))

0 megjegyzés: