2009. július 27., hétfő

Nyaralás scrap 3. rész

Ma igazán sokat sikeredett alkotni, és örömmel jelentem, hogy nagy része végre saját oldal, nem gyorslap!

De haladjuk időrendi sorrendben: Cherry QP Kőszegről, a chicscrappertől.

cherry qp

A Kőszegi-hegységben tett túráról készült Happy Summer Kit partie 3 by Digital Crea és Orange alpha by Cintia Tavares felhasználásával ez a saját layout.

SbyJ_GS_Fireworks_Template

A Szent Vid kápolnához, illetve az azonos nevű hegyre tett kirándulást örökítettem meg a következő szkrepen – külön felhívnám a figyelmet arra, hogy a nagy zöld nyíl oda mutat, ahol a képek készültek! Már aki nem látná… :))) SDS 8 days a week kitjéből (Sweet Digi Scraps) és Monster Alphából (sorry, nem tudom honnan szedtem) alkottam. A wikipedia szerint “a hegyen található Szent Vid-templomot, amelynek tornyában 13. századi kerített lőréses alapokat találtak, már a 17. század végén jelzik a források. Egyhajós barokk épületét 1859-ben építették át. Korábban a környék jelentős búcsújáró helye volt.”

SDS_8DaysAWeek_Paper2

A Vasfüggöny Múzeum Felsőcsatáron található. Retrodiva Walk in the park kitjével dolgoztam fel az itt készült fotókat. A vasmegye.hu szerint “az eredeti szögesdrótokból, oszlopokból megépített emlékhely bemutatja Magyarország határvédelmi történetének 1948-től 1989-ig terjedő időszakát, a vasfüggöny korszakát. Lézeres imitált aknamezőn próbálhatnak szerencsét a „szökni” vágyók, katonai magasfigyelőre mászhatnak a „határfigyelők”.”

retrodiva-dsf_walk-in-the-park_paper3

És végül a panzió udvarán játszó Mucuról készült QP: Shabby Love Alphával egészítettem ki mhains Bliss oldalát.

mhains_Bliss_QPcyf

0 megjegyzés: