2010. március 30., kedd

Nagy közös nevetések és éneklések

Mostanában nagyon jókat nevetgélünk a Kirivel. Mintha egyre inkább értené a szóbeli kommunikációt, próbál válaszolgatni a kis nyelvén és ebből sokszor mókás helyzetek születnek – hiszen az elfogult szülő (és nagyszülő) ugye azt hall, amit szeretne. És sokszor bizony azt hallja, ami épp oda illene… és ez olyan, de olyan édes!

Nagyon dumás csajszi lesz, az szinte biztos, és énekelni is olyan sokat fog valószínűleg, mint a Nagymucu (és persze Anya), mert sokszor azt is gyakorolja ám! Csodaszép hangja van a kis Drágának (kitől örökölhette? hehe) és persze a Nővérkéjének is, aki nagyon lelkesen készül a húsvéti ünnepi istentiszteletre (is), ahol énekelni és verselni is fog. Persze én is sokat próbálok, és akkor is bekapcsolódnak a Csajok. Úgyhogy vidáman telnek ezek a szép tavaszi napok és készülünk a Húsvétra.

A lakást is ünneplőbe öltöztettük: van kinn több pipis-nyuszis-tojis dekoráció, kosárkák, koszorúk, csiptetők, ablakmatricák, szóval, mindenféle szépséges, tavaszi kütyükkel pakolgattam tele a lakást. Kivittem a fonott garnitúrát is, azt is feldíszítettem picit; és a növények átültetése után kinn maradtak már a leanderek, a jukkák és egy hibiszkusz is. Úgyhogy hangulatos kezd lenni a kinti rész szintén – persze gazolgattam is, amit nem nagyon lehet észrevenni a dús tavaszi növényzet miatt :))))

Készítettem nagyon fincsi epres-szedres túrótortát is szombaton, ami nagyon szép lett, bár sajna fotó nem készült róla. Az íze se volt rossz, bár szerintem egy kicsit kevésbé sikeredett édesre a túrókrém része. Máskor is csinálok ilyet, csak picit több cukorral. Egyúttal kipróbáltam a bourbon vaníliás cukrot ötkeréktől, ami valami mennyei, nagyon megéri az árát, annak, aki nem akar vaníliarúdért egy vagyont kiadni. Kissé mondjuk érdekesen mutattak a fekete vaníliapöttyök a túrókrémben… de az íze és illata mindenért kárpótolt :)))) meg mondtam, hogy nem homok van benne :))))) mert ezt Csabára csináltam ugye, mivel ezúttal a teljes family meg lett híva ebédre és bevállaltam a desszertet. Az alkalom és a próba a szokásosan remek volt, ezeket nem is ragozom (kitérve arra, hogy ezúttal Poci tanított, nem mellékesen szuperül – puszi Apcika!).

Új albumoldalak következnek. Még a múltkori képekből egy extracuki-orrfelhúzós-huncutos (Love out loud add on by ldrag és Shine on wordart):

ldrag_lolao_paper2

Enchanted world papír, varrás + LouCee frame cluster kombó mai képpel:

chouk77_paper05

És szintén mai fotókkal a nagggyon babás Bugzzz készletből (by Craft-tastrophic):

II_Bugzz_pap06

0 megjegyzés: