2010. április 7., szerda

Szép, áldott húsvéti ünnepek

Igazán kellemesen teltek a húsvéti ünnepek – születtek szép fotók, amelyek feldolgozásra várnak; majd folyamatosan igyekszem belőlük – amennyire tőlem telik – szépséges albumoldalakat készíteni.

Kalákában takarítottunk, pakoltunk, mivel már csütörtöktől itthon volt a Muckó szüneten. Szombaton pedig szinte az egész napot sütögetéssel töltöttem, 3 menet foszlós kalácsot és egy rigójancsi tortát készítettem, íme:

DSCF3739

DSCF3741 DSCF3748 DSCF3757

A torta receptjét innen vettem, mivel valami könnyű habos-csokis tortát követelt a família (dupla adagból készítettem az alját, egyből a tetejét és csak fél liter hulalálból a krémeket, ennyit módosítottam rajta, és szerintem az enyém szebb lett, hehehe): http://www.nosalty.hu/rigojancsi_torta_recept_7009

Vasárnap a gyüliben kezdtünk, jött velünk Kirike is. Itt ezúttal Muckó is szerepelt, hiszen a gyermek csoporttal készültek egy jópofa előadással, dallal is. Nagyon aranyosak és ügyesek voltak; az én szolgálatom is jól sikerült, úgyhogy szuper délelőtt volt.

DSCF3760

Ezután Gyöngyi mamához voltunk hivatalosak ebédre, ahol kellemesen éreztük magunkat – itthon volt Sogika is, úgyhogy hatan ültük körbe az asztalt. Majd a nap utolsó célpontja Ági mamáéknál uzsi: sütizés, üdítőzés, Tesómékkal csevegés (mert ők is hazajöttek az ünnepre).

DSCF3765 DSCF3771

DSCF3778

Kircsi 007 Kircsi 004

0 megjegyzés: