2010. március 17., szerda

16 foggal a világban és egyéb nyalánkságok = remek vendégség

A múlt hét főleg azzal telt, hogy rámoltam, kertet rendeztem-gazoltam-bodzát irtottam, mostam, vasaltam, kisebbfajta tavaszi nagytakarítást tartottam, még függönyöket is mostam (kivéve a sötétítőt). Apci és a Muckó is sokat segítettek; pénteken például szabin volt, úgyhogy két napig szinte megállás nélkül, családi alapon folyt a lakásszépítés, mivel hétfőre illusztris vendégeket vártunk. :)))

Vasárnap a szokásos remek alkalmon vehettünk részt egy kis különlegességgel, hogy ezúttal Kirikénk is velünk volt – azaz főleg a fiatalok babusgatták, dédelgették, amíg mi szolgáltunk Apcival. Azután ők délben hazamentek hármasban, míg én ott maradtam szokás szerint.

Szóval, a héten felfedeztük, hogy olyan furcsán teszi be a szájacskájába az ujját a Kiri. Megnéztem, és csodát láttam: megint kibújt 4 újabb fogacska, a két felső és a két alsó szemfoga… jó három-négy hónappal járunk az átlag előtt, ahogy nézem (16-23 hósan kéne jönnie), úgyhogy Fogas Nőcinek immáron tizenhat hófehér gyöngyöcske van a szájacskájában; úgyhogy már csak négyre kell várnunk, hogy meglegyen az összes tejfogacska – ezek a hátsó zápfogak ugye alul-fölül.

Eme felfedezést egyébként hétfőn tettük, amikor Jánosék családostul végre ellátogattak hozzánk és megvendégelhettük őket. Az utóbbi időben folyton ott vagyok náluk vasárnap ebédre, gyakran én is családostul, de a szoros programok miatt eddig nem tudtuk összehozni a komlósi vendégséget – most a háromnapos ünnep kapcsán viszont igen! Remekül sikerült, mondhatom – készítettem ültető- és menükártyákat, szalvétagyűrűket, amelyeket nagyon értékeltek. Igen meghatódtam. Az étel is sikert aratott, és ebéd után nagyot beszélgettünk, miközben a gyerekek – élükön Janival :) – jól eljátszottak. Kirikém nem is volt hajlandó délután aludni, annyi érdekes dolog történt… Szuper nap volt!!!

Oldalak, még múlt heti fotókból (egyelőre újabbak nincsenek).

Scrapberrydesigns Tootie Fruitie papírt és Ana Nogueira Magical frame-jét (kis csalással) használtam a feladatokat buzgón megoldó Muckót megörökítő oldalhoz:

sbd_tootiefruitie_pp5

Strawberry Fairy papír (Gingerbread Lady) és Binty’s Sophistication cluster találkozásában a nutellás gofrit önállóan falatozó (Tesóm szerint egy Ariel reklámmal felérő) Kircsibébi:

StrawberryFairyPreview

És végül Scraps by Andrea Sweet spring QP-ján a két csodálatos gyermekem:

SS_SBA_SweetSpring QP1

Most milyen színesre sikerültek az emlékoldalak… hiába… már nagyon ránkfér a szép, langyos szellővel lengedező tavasz! A hétvégére remek időt mondanak a meteorológusok, úgyhogy végre lehet sokat kinn lenni a jó levegőn, sétálgatni, tenni-venni… az ember kedve is máris virágosabb… és közeledik a húsvét is, arra is készülődhetünk lassan…

0 megjegyzés: