2009. szeptember 13., vasárnap

8 hónap

Kirikénk betöltötte a 8. hónapját is, Isten éltesse! El szerettem volna menni vele mércére, de Muckó miatt nem tudtam. Az oviban máris sikerült némi náthát összegyűjtenie, úgyhogy jobbnak láttam itthon marasztalni pár napot. Így aztán elmaradt a mérce; sebaj, jövő héten majd megyünk.

A védőnéni egyébként ittjárt nálunk, és megállapította, hogy Kiri gyönyörű szépen fejlődik, le volt nyűgözve, hogy úgy ül, mint a cövek és hogy folyton feláll, ahol csak lehet (és ott is, ahol elvileg nem hehe). Szerinte nem vérszegény, hiszen jó az étvágya, és mivel változatosan etetjük, nem valószínű a vérszegénység. Ráadásul olyan szépen lebarnult a nyáron, egyáltalán nem fehér. Na mindegy, majd holnap a vérvételen kiderül minden – illetve délután, ha lesz eredmény. Csak legyünk túl rajta!

Egyébként – csupán ha már a változatos étkezés mellett tartunk – Kircsi eltüntette élete első csokiját egy Kinder formájában. Mit mondjak? Beszéljenek inkább a képek:

DSCF3129 DSCF3131 DSCF3134

Szóval ízlett neki… nagyon! Szeretünk Mókus! Természetesen ezt is megörökítettem egy emlékoldalban, Scrap Nanly Etang Magique QP felhasználásával:

qpavecScrap_Nanly_Etang_Magique

Aztán tényleg feláll érdekes helyeken, pl. a tök ingatag Tesó-szék mellett – íme a képi bizonyíték:

DSCF3106

A 8 hónapos csajsziról még két oldal – az egyik SAHM Scrapper Summer’s end QP-ja:

SAHM_SE_qppreview

Ez a nagy kép annyira Kiris, ezért kétszer foglaltam oldalba, mégpedig cluster frame-es, nagyon bírom mostanság ezeket, szóval Lalig Pure cluster frame-jét kombináltam egy szép papírral, Mesokee My sweet child készletéből.

Mesokee_mysweetchild_papier4

És végül a két csajszi egy oldalon – QP Gardens soft of Europe (Ptite Souris Design):

quick page garden of europe page 1 copie

0 megjegyzés: