2009. május 25., hétfő

Lakásfelújítási káosz és némi méricske

Az elmúlt hét fő eseménye a lakásfelújítási káosz betetőződése volt. A járda elkészítése még nem okozott túl nagy kihívást kőműves barátunknak és segéderejének, azonban az ablakok kicserélése az eredetinél kisebbekre, valamint 4 db üvegtégla berakása már annál inkább. A nemesvakolás még a távoli jövőbe vész… A viccet félretéve: a válságra fittyet hányó “mesteremberem” folyton morgott, hogy micsoda nagy munka ez így, meg úgy, hogy addig dolgozik majd, amíg kedve van (????) – DEHÁT ÉN FIZETEK (nem is keveset), Ő VAN ÉRTEM, NEM??? Drága Uracskám felhúzta jól magát, és kipenderítette őket – a végén még az eredeti árakat is felül akarta srófolni, úgyhogy nem valami békésen váltunk el.

És itt álltunk lyukas konyhával (mert az üvegtéglákat nem sikerült berakni ugye), de vasárnap megérkezett a felmentő sereg, akik sitty-sutty befejezték az ablak munkálatait és hozzákezdtek a ház külsejének lecsiszolásához is, amit szerencsésen be is fejeztek. Szinte alig hittem a szememnek, olyan sebességgel dolgoztak, nem álltak meg két percenként bagózni, nem szaladgáltak el öt percenként mindenféle mondvacsinált indokkal. Reménység szerint – mivel ők sajna csak hétvégén tudnak jönni – így pünkösd hétfőre már a vakolás is készen lesz! Alig várom!

A munka ezen részénél nem leszünk itthon, mert a pünkösdi hétvégét testvérlátogatásokkal töltjük  - szombaton Sógoromhoz, vasárnap Húgomékhoz vagyunk hivatalosak. Közben lehet, hogy némi állatkert és agárdi fürdőzés is beleférhet; igyekszem mindent dokumentálni.

A hét fontos eseménye volt még a méricske és az oltások: hát igen, végre (közel) 6 kilósak vagyunk (na jó, hivatalosan 5.970 gramm), és nagyon-nagyon jól viselte mindkét csaj az oltásokat, büszke is vagyok rájuk rendesen. Kircsi ezerrel eszi a bébikajákat, a gyümölcsök és a zöldségek minden további nélkül lecsúsznak a pici torkán; azonban míg Mucunak anno a paradicsomos krumpli volt a námbörván, addig Kismucu nem igazán kamellja. Hát ez van, nem egyformák a csajok.

Megy a DSA honlapján egy nagy tervezési ingyenkit hullám, a címe nagyjából annyit tesz, hogy “szal azt hiszed, tudsz tervezni”, rengeteg gyönyörű ingyen szettet töltöttem le az elmúlt héten, érdemes bekukkantani, most tart a harmadik hétnél. Tényleg én is digiszkrep-függő leszek? Hát ha így haladok… Szeretnék végre Pociról is egy-két oldalt,  esetleg esküvőseket is – nagyon jól esett neki, amikor megemlítettem, szerintem örült az ötletnek. Úgyhogy most ezen gondolkodom, egyelőre az inspirációgyűjtési fázisban vagyok, szedem össze a gondolataim.

Két oldal a múltkori rokonlátogatásról, csak sebesoldakat sikerül mostanában :((((

Ezen a büszke Anya és kisebbik leánykája; Kateinoz QP (This QP uses SWEET CHIC, designed by RACHAEL HUDNALL).

kateinoz_RachaelH_SweetChic_QP

A másik pedig az unokatesókról – Happy QP (Ziggle Design) és Picking up the pieces alpha.

happy qp_dbo

0 megjegyzés: