2009. május 11., hétfő

Haláli hírek és rokonlátogatás

Az elmúlt héten igen különös dolog történt; első hallásra igen bizarr, másodikra pedig groteszk. Jött egy levél a MÁK-tól, még jó, hogy ültem az olvasása közben, mivel arról értesített a nagyrabecsült államkincstár, hogy májustól Kirára nem jár családi pótlék. Az indoklás: nevezett gyermek április 7-én elhunyt! Természetesen, mielőtt a kedves (rendszeres) olvasóink szívszélhűdést kapnának, megnyugtatok mindenkit: gyermekünk él, ép és egészséges! Csak a hatóságok útvesztőjében valami fatális hiba történt – valószínűleg az APEH hibás kóddal továbbította Kira új adószámát, ami annak eredője volt, hogy az orosházi anyakönyvvezető elírta a születési dátumunkat. Tehát ha változik az adószám, logikus, hogy meghal az ember? Ahogy doktornőhöz vittük vissza ellenőrzésre a kicsit, elmeséltem ezt a kálváriát, nagyon megdöbbent és azonnal felhívta a polgármesteri hivatalt. Védekeztek, hogy helyettesítés volt stb. stb., azért hibáztak. Könyörgöm, hogy lehet az, hogy ennyire figyelmetlenül végzi valaki a munkáját és emiatt nekünk hónapokon keresztül kell helyesbítgetni a hivatalos okmányokat? Mert nem mi voltunk ám az egyedüli eset: mint kiderült, egy kisfiút a közelmúltban az édesanyja(!!) neve alatt anyakönyveztek. Szegények, meg tudom érteni, mit kell(ett) végigjárniuk – kb. azt, amit nekünk is. Ugye fellebbezhetünk, és azonnal meg is tettük, hogy mégiscsak folyósítsák, ami jár, de én már azon sem csodálkoznék, ha valami hiba itt is becsúszna. Na kíváncsi leszek a június hóban utalt családi összegére (mert ugye utólag kapjuk a májusit júniusban)! Majd beszámolok természetesen a fejleményekről.

Kircsi szépen kigyógyult a hasmarsból, úgy tűnik, nem (csak) a baci okozhatta, hanem az előtörő fogacskák is. Igen, a jelek szerint elkezdődött a fogzás izgalmas időszaka!

Aztán vasárnap kellemes családi összeröffenés volt nálunk: végre ellátogatott unokatesóm és kislánya, keresztanyukám és Dédi hozzánk. Anyósom is kijött. Nagyon jól telt a délután, igazán klasszul eljátszott Boldácska és a Mucu egymással, miközben mi, felnőttek pedig elbeszélgettünk. Természetesen Kircsi közcsodálat tárgya volt, mert produkálta magát, pörgött-forgott és rengeteget mosolygott. Nagyon szép ajándékokat kaptunk, alig győztük kicsomagolni. Még az este is azzal telt, hogy rendszereztem a rengeteg holmit. Nagyon köszönjük ezúton is!

Az alkotással kissé le vagyok maradozva, pedig közeleg a 4 hónapos szülinap is, a tanirodai kiállítás képeit is megkaptam. Ma kézilabdaedzésen van a Mucu, úgyhogy később érnek haza, megpróbálok egy-két oldalt összehozni, ha sikerül.

Ezt az oldalt Ancsika sablon kihívására készítettem a majálisról. A Delicious Scraps Brighten Up Mini Kitjét használtam főleg, az alpha pedig Mix & Match! Kimi's Creations-től. Ezzel az oldallal veszítettem el a sablon-szüzességem!

ancsika

Tanirodai kiállítás egyik emlékoldala Ancsika 13-as sablonja alapján készült. A papírok Kubivettől valók, a gyöngysor Lacarolita Amore, amore kitjéből, míg az alpha Batang Ce típusú. Még egyszer gratulálok nektek, gyermekeim!

Ancsika Template 13 fairy

Kis Mókus ma először evett tejberizspépet, nagyon ügyike volt. Természetesen ezt is megörökítettem és jó témának tűnik egy szkrephez. Holnap megyünk be vérvételre, illetve Mucunak ortopédiai vizsgálata lesz, úgyhogy nem leszek gépközelben. Korrepetálgattam is a múlt héten, most is jön Tamás, akivel pénzügyi szakügyintézői OKJ-s vizsgára készülünk ezerrel. Ez is leköt a gép előtt tölthető időből, hiszen két etetés közé, ha lehet, alvásidőre időzítem.

0 megjegyzés: