2009. április 24., péntek

Oltás, súlymérés, sikerek

Hát megvolt a 3 hónapos oltásunk és a státuszunk is: boldog vagyok, hogy sikerült végre 550 grammot híznunk egy hónap alatt, úgyhogy 5400 grammos a Bébi! Emellett 61 centi, fejecske 39, mellecske 40 centi. Szépen fejlődünk a szájpadrés ellenére is, hiszen forog rendületlenül, gőgicsél, fejét szépen tartja, érdeklődik, sokat mosolyog stb., szóval mindent (sőt többet is) csinál, mint egy 3 hónapos általában.

Az oltást viszonylag jól viselte, ami azt jelenti, hogy miután több, mint fél órát vártunk a sorunkra türelmesen, nem is a szuri miatt sírt Kircsi, hanem ahogy megpillantotta az injekciós tűt. Ezek után ne magyarázza el nekem senki, hogy egy ilyen pici ember nem emlékszik – igenis, mélyen bevésődtek a hiperszuper orosházi kórházban feleslegesen beleadagolt antibiotikumos szurik a kis elméjébe! Hamar meg tudtam vigasztalni a kis Drágát és nem volt utána se különösebb baj – picurkát nyűgibb volt, de sem lázat, sem nagyobb hőemelkedést nem tapasztaltam. Mivel április 1-jén változott az oltási rend, nem kapott ezúttal a másik, pneomococcus elleni vakcinából; az majd a következő hónapban esedékes. Mint ma a védőnéninktől megtudtam, egy oltást e hó elejétől lespórolnak – aki még nem kapta meg mindet, eggyel kevesebbet fog. Hát bízzunk benne, hogy ettől a hatása megfelelő lesz és nem csak a gyógyszerkasszán akarnak spórolni.

Apropó, spórolás: nagyon boldog vagyok, mert már Gordonkánk is bejelentette, hogy ránk még nem vonatkozik a gyed-gyes lerövidítése, csak azokra, akik jövő május 1. után szülnek! Halleluja! Amúgy én itthon maradhatnék a következő rendszerben is két évig, hiszen bőőőőőven megvan az ehhez szükséges 24 hós munkaviszonyom (hehehe). Úgyhogy nagyon hepi voltam emiatt és végre megnyugodhattam, hogy nem kell egészen aprócskán bölcsibe adni Kirusunkat.

Még gondolkodom, hogy kihasználom-e a 2 évet, vagy úgy megyek vissza dolgozni, mint a Mucunál, szeptemberben. Hála Istennek, van időm eldönteni.

Oltás után a gimi előtt találkoztam egyik zsibvasar.hu-s partneremmel, akitől Kircsinek édibédi és remek állapotú, emellett márkás és olcsó kisruhácskákat vásároltam. Nagyon kedves lány, neki is van egy gyermeke; remélem, még találkozunk. Mialatt vele cseverésztem a gimi előtt és bonyolítottuk a bizniszt, pont szünet volt és észrevettek minket a huncut gyerekeim – úgyhogy lejött egy csapat, megnézték Kircsit is persze és dumcsiztunk picit.

Horgolgattam-kötögettem továbbra is; a kis pulcsihoz egy nacikát kötök éppen most, illetve egy extracuki horgolt hálós valami fejfedőt már megalkottam. Ha kész lesz az egész szett, ráadom a modellre és lefotózom természetesen.

És most a sikerekről: ex-osztályom csalódott a gimis pártválasztás relatíve sikertelensége miatt, de úgy tűnik, valami csalás történt. Az úgy volt, hogy mind pártvideóban, mind produkcióban, mind mint párt eléggé alul lettek értékelve – most nagyon úgy tűnik, igazságtalanul. Remélem, megkövetik őket és megkapja mindenki, ami neki jár. Vasárnap járt itt nálam pártvezérünk, Pisti, valamint Dorina és Gergő az osztályomból. Hoztak egy csodaszép orchideacsokrot, amiről készítettem egy gyorsoldalt – és még szeretnék is, gyönyörű fotók készültek. Eléggé el voltak kenődve a fiatalok, alig tudtam megvigasztalni őket. Na hátha megkövetik a társaságot…

Íme Pauline Moment of Joy alapján:

QP Pauline - Moment of joy

És persze Aprónkról is egy (Little Princess Alpha + Spring wedding by Brandi Beaver QP):

Brandy

És még egy siker a végére: gyermekeim a jubileumi tanirodai kiállításon Győrött a “Legjobb szolgáltató gyakorlócég” különdíját nyerték el! Gratulálok nekik és felkészítő tanáraiknak, Lengyelné Makay Helga és Pribránszki Anasztázia kolleganőimnek! Nagyon büszke vagyok rájuk! :)))

0 megjegyzés: