2009. április 17., péntek

Változó idők

Hát igen, hol esős, borús, hol százágrasütős, napos… Azért igyekszünk sokat kinn lenni; át is alakítottam a bejárati ajtó melletti részt olyan kinnülősre – ha süt a napocska, kiteszem a rattan székeket és asztalt. Így a virágok arrébb költöztek (remélem, nem sértődtek meg és jól érzik magukat továbbra is), már alig várom az igazi muskátlis-egynyárivirágos szezont, hogy a balkonládákat is beültethessem. Jó lesz kinn üldögélni majd a virágok között – bár már így is kellemes. Ki is használtam a kellemes időt, és Kircsivel kinn kötögettem-horgolgattam a jó levegőn, pontosabban Kircsi nem annyira kötögetett-horgolgatott, inkább szemlélődött, illetve aludt. Sikerült is befejeznem neki egy pulcsit, ami reménység szerint még ősszel is jó lesz rá (mivel hivatalosan 74-es méretű lenne), íme:

DSCF2221

Szerintem arika lett… és végül ezt is tekinthetjük alkotásnak, kreativitásnak. Nem annyira látszik, de a halványbézses részeken rombuszmintás, egyébként a csíkos részeken pedig teljesen szimpla simakötéses. A virágok és a passzék pedig horgolva vannak. Az Amelie (volt Fürge Ujjak) gyermek különszámában szereplő egyik modellre hajaz, scrapnyelven szólva azt lifteltem :)). Remélem, a csajszinak is tetszeni fog és örömmel viseli majd.

Szkreppelgettem is picit, próbálom az utóbbi hetek terméseit feldolgozgatni, de nem nagyon van ihletem, ezért több gyorslap is van köztük.

Ez az első kivételesen nem az, a Scrapatit nevű oldal Sunrise, sunset készletét használtam fel Kircsikénk 3 hónapos szülinapja alkalmából. Olyan nagylányos ezen a képen, ez az egyik kedvenc fotóm most róla.

LLW_DSOMarch20093ho

Angelflight Scrap Easter Blessingjével készült Mucuról ez a húsvéti oldal a Hucitól kapott ajándékokkal.

Easter Blessing

Szintén Angelflighttól – ezúttal egy QP, a Springlicious és friss kép a ma délutáni kinti alukáról (kiegészítő: szintén AF).

AF-Springlicious QP pihi

Ez pedig a megfordulás megörökítése – Spring Thyme by Mumure QP (kiegészítő itt is AF).

qp 02 Spring Thyme by Mumurefordult

0 megjegyzés: