2010. január 11., hétfő

Még mindig karis oldalak + hétvégi nagy szülinap

Alig győzöm feldolgozni a szuper karácsonyi fotókat, de muszáj, hiszen hamarosan érkeznek a következők; holnap Kirikém egyéves lesz, erről is kell jópár oldal, úgyhogy lesz mit csinálni a közeljövőben is.

Ez Gemini Creations clusterje Shannon Jackson egyik szép karácsonyi papírjával (Charming Christmas Kit):

green

Delicious Scraps Charming X-mas megakitjéből:

DS_Charming_X-Mas_PaperPack_Paper5

Az első karácsony csodája Kirikénkkel (Christmas Spirit by The Latest Scoop, Too):

LST_CS_Paper 12

Hát ennyi ihletem – és időm – volt ma az alkotásra.

A hétvégén hatalmas hatvanadik születésnapi partin voltunk, a Keresztanyám érte el ezt a szép kort, akinek innen is még egyszer gratulálunk! A január erősen bővelkedik születésnapokban, hiszen ugye kis családunk mindhárom nőtagjának ekkor van (sorrendben nekem 10-én, Kirikének 12-én és Muckókának 22-én), úgyhogy mi is tervezünk egy kisebb, szűk családi  körre kiterjedő ünneplést majd a hónap második felében. Ám a fentebb említett buli igen nagyszabásúnak mondható, összegyűlt a család apraja-nagyja, körbe lett csodálva Kirikénk, hiszen akadt, aki még nem is látta. Muckó unokanővérem kislányával, Boldával adta elő a Boldog születésnapot című Halász Jutka klasszikust (talán videó is lesz róla közzétehető formában hamarosan), szóval nagyon jól viselkedtek az én kicsikéim, mi pedig remekül éreztük magunkat, volt habzsi-dőzsi rendesen.

0 megjegyzés: