2009. december 27., vasárnap

Szépséges, áldott ünnepek 2. rész

Azután megint nyertem valamit, a cylex-tudakozo.hu-n véleményeket kellett írni, és ezért ajándékot lehetett választani. Egy darts-készlet mellett döntöttünk (Apcival közösen); bár a munkát én végeztem el, a nyereményt együtt fogjuk élvezni.

Kedden még a fenyőfát is megvettem, nagyon kedvesek voltak a Tecsó parkolójában a fiatalemberek, mert a méretes fát berakták az autóba helyettem. Mivel a hátsó ülést le kellett hajtani 2/3-ban, hogy beférjen, így a két gyerekből az egyiknek nem volt helye: alapos szervezéssel végül bennaludt Ági mammáéknál a Mucu, Kirikénk pedig egy fenyő társaságában utazva jött velünk haza. A csomagtartót ugyanis be tudtuk csukni. A fácskánk egyébként egy nordmann fenyő, olyan 2 méter körüli lehet – szerintem csodaszép (fotók alant).

Csütörtökön sütés-főzés jegyében telt ismét a nap; készítettem a szenteste menüjét, illetve a változatosság kedvéért újabb isler-adagokat és egy fekete-erdő tortát is sütöttem. Itt Mucukám kóstolgatja a meggyes krémzselét.

DSCF3414 

Az ünnepi vacsora nagyon finom lett, íme:

Tejszínes fokhagymakrémleves sajttal és pirított kenyérkockákkal
Fűszeres egybensült pulykamell baconköntösben kacsamájjal
Köményes sült burgonyagerezdek
Kaliforniai kukoricasaláta
Fekete-erdő torta, isler

Gesztenyepüré már senkibe se fért, úgyhogy “csak” ezeket ettük. Az asztal, még várva a vacsizók hadát:

DSCF3416 

Aztán a vacsora végeztével – míg Mucu fürdött –, becsempésztem az ajándékokat a fa alá, melyet Jázminkával közösen díszítettünk, és Apcika ügyesen applikált a talpba. A lányok izgatottan bontogatták ajándékaikat, Muckónak sok csomag volt, fajlagosan kisebb értékekben, míg Kircsike két értékesebb játék + a nyeremény maci kis gazdája lett.

Kíváncsi Fáncsi:

DSCF3419 

Kirikénk csodálja a fán a fényeket (villodzós égősor is van rajta):

DSCF3421

Örülö Kircsi Baby Eisy macinak (azóta folyton rágcsálja:))):

DSCF3422 

Bontogat a Muckó:

DSCF3425

Azért ez az ajándékzacskó is naggggyon érdekes ám:

DSCF3426

Egyszer volt… az élet DVD sorozatot kapott a Muckó (no meg persze mi is, annyira jó ;):

DSCF3428

Kircsikém és a MegaBloks, már játszik is:

DSCF3438

DSCF3448

Mucukánk eszméletlenül örül a mágneses bábszínházának:

DSCF3442

Muckó segít Kirikének az ajándéka kibontásában :))), ez egy tanuló kutyus…:

DSCF3449

… ami nagyon bejön Kircsinek:

DSCF3453

A Fifis memóriajátékának is nagyon örül a kis Drága:

DSCF3458 

Ezen kívül még kapott egy horgászós-halacskás játékot is, amihez sajna nem olyan elem kellett, amit vettem (ááááá), úgyhogy azt nem tudta kipróbálni Muckó. Másnap – ahogy mentünk be Ági mammáékhoz – egy benzinkútnál sikerült bele vennem, úgyhogy utána sikeresen fel lett avatva az is. Természetesen mi, szülők is kaptunk néhány dolgot, de most a hangsúly a gyerekeken volt a fotózáskor. Apci megkapta ugye a natgeos titkos dokumentumos könyvét, parfümcsomagot és egy öltöny alá való garbót a C&A-ből. Én pedig a JLo parfümöt, bizsukat, egy Téli ünnepkör könyvet. Remélem, nem hagytam ki semmit.

És végül a fa teljes pompájában, ahogy ígértem:

DSCF3475

Folyt. köv.

0 megjegyzés: