2009. december 15., kedd

Elmaradások

Kicsit elmaradtam a blogírással mostanában, gyorsan pótolom, amit lehet.

Az elmúlt hét itthoni része főleg az ünnepi készülődéssel telt; lassan összeáll, ki mit kap és az ajándékok beszerzése is lassan a finiséhez ér. Telefonáltak a Müllerből, hogy Jázminka két ajándéka sikeresen megérkezett hozzájuk, úgyhogy vasárnap el is ugrottunk értük. Egyúttal Kirikémnek is vettem egy MegaBloks játékot, az előtte már beszerzett Fisher Price-os tanuló kutyus mellé. Úgyhogy mostmár értékileg ő is ott tart, mint a Muckó, aki kap pénztárgépet, mágneses bábszínházat, Fifis memóriafejlesztő társast, halacskás ügyességi játékot – azt hiszem ennyit :) Én is kitaláltam, hogy nem Céline Dion új parfümjét szeretném, hanem inkább a múlt héten parfümmintaként a Müllerben ajándékba kapott Jennifer Lopez Live Luxe-ot, ami nagyon megfogott. Ma meg is érkezett a futárral, a myparfüm.hu-n rendeltük és Pocinál landolt az ügyfélszolgálaton egy 100 millis doboz :) Pocinak is van már parfüm, megjött az általa kért NatGeos könyv, még kap az öltönye alá való magasnyakú pólót és kb. ennyi. Még nekem vannak elmaradásaim – szeretnék még bizsukat meg egy szép új bőr pénztárcát. Anyósomék és Sogiék már benyújtották az igénylistát, arról is vásárolgattam, de Tesómék és Anyukámék még nem fejezték ki kívánságukat, ez erre a hétre marad.

Annyira jól állok, hogy már csomagolni is elkezdtem a Mucu és Poci ajándékait:

DSCF3371

DSCF3375

Az óvónéniknek is elkészítettem az üdvözlőkártyát:

DSCF3385

DSCF3383

DSCF3386

DSCF3388

Mellékeljük  hozzájuk a Mucu rajzát (az alsó képen látszik belőle egy kicsi) és egy-egy horgolt angyalkát. Sajna most tudtam meg, hogy a karácsonyi ünnepség elmarad, mert az ÁNTSZ zárlat alá vonta az ovit bárányhimlő miatt :((( szomorú vagyok, mert úgy készült a Muckó :(((

Na nem baj, a gyüliben is lesz karácsonyi műsor, ott is fellép a Drágám. Mi felnőtt dicsőítők is elkezdtük vasárnap a készülést; többek között ezt a szuper Continental Singers dalt fogjuk énekelni gyertyákkal a kezünkben:

Ezen a vasárnap csak én maradtam ott Csabán; János pásztor és kedves felesége, Erika meghívtak az otthonukba, és ebédre. Így a délutáni dicsipróbáig gyorsan eltelt az idő, jót beszélgettünk és utána egy szuper próbaalkalom sikeredett. Vonattal jöttem haza Komlósra, mert hála az új menetrendnek, a közvetlen buszjáratot pont törölték, ami jó lett volna. De így is megérte; jövő vasárnap majd az egész család ottmarad velem (Kirikénk kivételével, aki Mamázik) és együtt leszünk.

Még mindig vannak korrepetálásaim, de egyre kevesebb, hiszen nagyon közel a vizsgaidőszak. Januártól egyébként úgy néz ki, marad azért több rendszeres emberem is.

Kincsecskénk egyébként lelkesen totyog, annyira édes, ahogy egyensúlyozva lépked. Picit taknyikás, folyik az orra. Hát nem csoda, hirtelen lehűlt az idő odakinn és az első hó is megmutatta magát. Azért még annyi nem esett, hogy szánkózni lehessen, bár Muckó nagyon várja és én is, persze, hogy fényképezőgépemmel lesben álljak, amikor a két csajszi szánkózik :)))

Mindenesetre a kandalló dolgozik ezerrel és nagyon jó meleget ad. Próbálok “temperálni” ma is, bár az előbb raktam rá és a mi szobánkban már 30 fok van :)))), a gyerekeknél bő 27, de idekinn az előszobában majd’ lefagyok ehhez képest… úgyhogy kinyitottam az ajtót, hogy jöjjön picit ki is a meleg, van miből kijönnie :))))

Néhány friss oldal:

Kircsi baby Pat Love orchid gyorsoldalán.

qp_pat_mathildescrap_loveorchid

A Télapó látogatásáról készült oldala Candy Christmas QP-k alapján (Ruth Melody és KB).

kb-CandyChristmasQP RuthMelody_CandyChristmas QP

A 11 hónapos bébink emlékoldala I  Mendez Winter clusterjének és Alegria papírjának randevúja:

CamilaDesigns_Alegria__pp01

És végül Kis Totyogónk Aprilisa Girly Girl papírja + Glorious Day overlay + Delicious Scrap keret egymásra találásában.

APRILISA_GG_paper1 

Legutoljára egy Csendes éj verzió szerény előadásomban (ezt is énekeljük majd karácsonykor a gyüliben) – ezzel kívánok ezúton is békés, szeretetteljes és áldott ünnepeket minden kedves olvasónak!

0 megjegyzés: