2009. november 26., csütörtök

Mindenféle események

Kirikénk és Jázminka is egészséges, hála Istennek, és mi is.

Muckó Apcikájával részt vett az Orosházán vendégszereplő fóka- és papagájshow műsorán. Sajna nem vittek fényképezőgépet magukkal, a neten talált fotókkal kiegészítve talán tudok róla emlékoldalt készíteni.

Továbbra is sokat korrepetálok, és úgy néz ki, újabb érdeklődők is vannak. Legalább nem esek ki nagyon a “szakmából”.

A fogam rendbe tette a doktornéni, de majd’ egy hétig úgy fájt az egész állkapcsom és az ínyem is, ugyanis az ínyemből le kellett égetni-vágni egy darabot – útban volt. Egyúttal a Mucut is bejelentettem egy kontrollra, hogy kukkantson bele a szájacskájába, vannak-e lyukas tejfogacskái. Ez a tegnapi napon meg is történt; és a várakozásoknak megfelelően tökéletes állapotban vannak a fogacskák. Remekül viselkedett és nagyon bátor volt a csajszi. Büszkék vagyunk Rád, Kicsim!

Kirikénkkel még nem jutottunk el mércére, ezért a védőnéni látogatott el hozzánk. El volt ragadtatva, hogy Kircsi milyen barátkozó, hogy milyen ügyesen lépeget, beszélget, bár tapsikálási tudományát nem volt hajlandó bemutatni.

Igyekszem a FlyLadyt betartani, bár most pár napot összevontam, mert 3 napot is benn voltam egész nap Orosházán és nem tudtam itthon úgy haladni, ahogy szerettem volna. E hét elején meg a vasalóm is bedöglött, emiatt – mivel még garos és a szervizben van – a vasalnivaló lassan hegyekben áll.

Dekoráltam már a lakást is picit, készülvén az adventre. Itt vannak pl. a horgolt angyalkák.

DSCF3303

A horgolt mikulásvirág még készülget, mert nem akar olyanná formálódni, amilyenné szeretném. Feltettem az ablakmatricákat és a kopogtatókat, ma pedig girlandot teszek az ajtó fölé és megtervezem az adventi koszorút, hogy szombaton megköthessem azt is. Felszerelem a fényeket, bár a külsőt Apcinak kellene, de mivel bonyolult odakinn az áramellátás, az előszobában fogom feltenni az ablakok fölé, ha sikerül. Az ajándékok listázása, az ötletgyűjtés nagyban folyik (nekem már van egy kívánságlistám :)), a gyerekeknek szánt és Mucu által kért játékok megrendelését is elkezdtem (van, amit Hugi hoz Fehérvárról). Pocinak is lesz, amit a netről rendelek.

Meghívtam az osztályom is egy kis téli szünet előtti forraltborozós-kakaózós-sütizős beszélgetésre, és úgy néz ki, szeretnének testületileg jönni. Az időpontot még egyeztetjük.

Szeretnék egy fotókönyvet a 2009-es szkreppenetekből – vagyis a legszebbekből –, ezzel is megörökítve az eltelt év eseményeit. Mivel olyan tízes körül lesz az ára, még Pocikám kissé szkeptikus a dologgal kapcsolatban. :)

Felfedeztem a Teasztár.hu oldalt, ahol zenei alapokra lehet énekelni. Jókat szórakozom rajta és nagyokat nevetünk Kircsivel, amikor Anya próbál énekelni, Kiri pedig a vokállal száll be hehehe. Erősebb idegzetűek meghallgathatják szerény előadásomban pl. az Abbától a The winner takes it all-t itt:
http://www.teasztar.hu/index.php?site=player&karaokeFile=songs/11460/20091124_151143473

vagy Szekeres Adrien Olyan, mint Te című számát
http://www.teasztar.hu/index.php?site=player&karaokeFile=songs/11460/20091126_101138755

meg van még három másik is, de egyelőre elég ennyi az önpromócióból. :)))

Most aztán írhatjátok kommentben, hogy maradjak inkább a szkreppelésnél. :)))))

A múltkori debreceni szabkeres konferencián láttunk egy újságot, a Familyt. Ez egy felekezetközi magazin, amely a családi értékeket helyezi előtérbe. Sikerült beszereznem egy példányt, ami annál is inkább érdekes, mert van benne egy szkrepes cikk, melyet Budaházi Brigi írt, egyik elindítóm és ihletőm a szrepes világban. Remélem, lesz még benne máskor is hasonló, mert igen jól sikerült a cikk, gratulálok Giginek ezúton is!

Plusz megjelent a Scrapbookozz velünk! e-magazin legújabb száma is, ami ingyenesen letölthető. Nagyon szuper lett ezúttal is, bő tartalommal lát el minden érdeklődőt a témában.

Mostmár véglegessé vált, hogy a csabai szabadkeresztyénekhez fogunk ezután járni. Itt megtaláltuk – úgy látjuk – mindazt, amit kerestünk, mind szellemileg, mind szeretetben, mind szolgálatban. Poci prédikálni fog, én pedig a dicsőítésbe szállok be előreláthatóan. Nagyon hálásak vagyunk!

Végül az elmúlt héten volt az RTL Klubon az egyik legcsodálatosabb romantikus film, amit valaha is láttam. Már régóta a kedvencem volt – ez a Szerelmünk lapja (The Notebook). Ezzel búcsúzom.

 

Albumoldalak: 

A testvérkék Ányi és Osli Lila joghurt nevű kitjéből készült lapon.

OsDesign_paper1

Sarah Bennett Sister Sue Add onjának felhasználásával készítettem a fóka- és papagájshow-s oldalt. A képekért köszönet a szegedma.hu-nak.

sbennett_sister_sue_paper_16

0 megjegyzés: