2009. október 10., szombat

Új élet/mód

A hét főként ennek jegyében telt – 1 hetet szántam arra, hogy visszafogottabban egyek, kizárva a fehérlisztes és cukros ételeket. Aztán úgy gondoltam, egy kicsit rákapcsolok, és – egyelőre maximum kéthetes időtávban gondolkodva – tejsavóporból készül turmixon élek. Ennek a 3. napján tartok jelenleg – az első nap nagyon kemény volt, a második nem vészes (mert sokat dolgoztam és nem gondoltam a kajára), a mai is ezeddig elviselhető volt. Kétféle ízben tudtam venni tejsavóport a dm-ben, csokisat és vaníliásat; illetve olvastam, hogy hasonlót lehet kapni a Müller drogériákban (ez nincs Oh-n), úgyhogy elszalajtottam Tesómat Fehérváron (mert ott van) körülnézni, és valóban talált ananászosat meg epreset is. Úgyhogy egész változatosan lehet “étkezni”: ugyanis kizárólag ez a kaja napjában háromszor, semmi szilárd, semmi gyümölcs vagy ilyesmi. Ezen kívül üres zöldséglevest, teát és vizet iszom. Ja, ma még a családnak elkészített mennyei rakottkrumpli illatát is elfogyasztottam… :)))

Ma ellátogatok a helyi fürdő aquafitnesz órájára, ezt a jövőben szeretném szintén rendszeresen művelni. Egyelőre keményebb, pl. norbis tornára – őszinte leszek – emellett a “koplalás” mellett nincs erőm… Majd a kizárólagos savókúra után, amikor “csak” napi egy vagy két étkezést helyettesítek vele, szeretnék a szárazföldön is fitneszelni, addig marad a vízi formája.

Cél, hogy a februári szalagavatóra – ahol én is ott leszek az osztályommal –, majd a májusi ballagásra, illetve a jövő évi (álmaink szerint tengerparti) nyaralásra kinézzek valahogy… Úgyhogy szurkoljatok, hogy kitartsak!

A gyerekek közül Mucunk teljesen meggyógyult, már jár oviba is; Kirikénknek makacsabb a náthája, neki még folyik nap közben az orrocskája sajnos. De semmi komoly. Készen lettek a családi napra szánt egerentyűk, már le is adtuk őket az oviban, ahol nagyon örültek nekik (Ági mammmáék kevésbé ugyanezen lény élő változatának a műhelyben hehe):

DSCF3200

Elég világos lett sajna a kép, azért nagyjából – főleg a hátsó sorban lévők – kivehetők. Persze Mucu is követel magának egy példányt, úgyhogy még gyártok belőle újabbakat. Gyorsan megvan vele az ember, mert tiszta rövidpálca az egész.

Néhány oldal… Már régebben terveztem ilyet, hogy kicsi koronákkal egészítsem ki a lányok fotóit – hát tett követte az elhatározást. Magyar blogrollból, a Kindyworldből készült a hintás oldalam.

RD_KindyWorld_cloudy_pp

Ez pedig ProjectB Warm feelings QP-ja egy jól sikerült Apcikás képpel:

ProjectB_WarmFeelingsQP

Kirikénk első ősze ez a 2009-es. Erről Denny Autumn gyorslapja emlékezik meg.

Denny autumn quick page 

Végül pedig az örökké mosolygós Mucu LRN Hopeless romantic QP-ján.

LRN_QP_SM_HopelessRomantic

0 megjegyzés: