2009. június 20., szombat

Záróvizsgás izgalmak; egészségesnek nyilvánítva

A hét – mint várható volt – izgalmasan és mozgalmasan telt. Kedden ugye mércén jártunk Aprókánkkal, aki növöget, és 6.280 grammot nyom és 63 cm hosszú. A védőnénink szerint nem rossz; én őszintén szólva többre számítottam… Kirusunk a kezdeti nagy súlya ellenére nem egy vasgyúró, súlyra kb. ekkora volt Jázminka is ilyen idősen, bár hosszra picit kisebb volt. Szóval úgy néz ki, Kircsi mostanra teljesen átlagos kisbaba lett, leszámítva azt, hogy a mozgásfejlődésében kortársai előtt jár. Ennek nagyon örülünk és büszkék vagyunk Rád, Kicsim!

Íme az 5 hós emlékoldal (QP Petite douceur - kit de Mélancolie by Anais):

qp_petite_douceur_Anais_01

Azután szerdán Szegedre kísértem Családfőnket államvizsgázni. Nagyon-nagyon izgultam, szinte jobban, mint Ő. Természetesen a felkészülés és a jeles szakdolgozat meghozta gyümölcsét: végül JÓ minősítésű vállalkozó-menedzser mérnök lett az Uracskám! Büszkék vagyunk rád, Apcsa! Felvettük a HÖK-irodán talárt is potom tízezer forint kaucióért, amit a jövő heti diplomaosztón fog viselni, majd bőszen fotózom ott is természetesen. Beszabadultam a szegedi piacra is, ami ugye pont szemben van a fősulival, amíg Apócánk benn várt a sorára, addig picurkát sopingoltam. Meghökkentett az árak viszonylag alacsony színvonala; a mi piacunk ehhez képest sokkal drágább, úgyhogy be is szereztem szabadföldi, igen jóízű paradicsomot, paprikát, cukkínit, kígyóubit, illetve egy nagy vagon jóféle és ízletes őszibarit. Elégedett voltam nagyon… :)))) Ez utóbbit a várakozás közben le is meóztam és nem csalódtam, fincsike volt. Szóval reggel negyed 8-tól délután fél 3-ig dekkoltunk a fősulin – fűszerezve a záróvizsgával. Miután meglett az eredmény, kiéhezve berontottunk Vásárhelyen a Bagolyvárba, ahol egy kétszemélyes bőségtálat seperc alatt elpusztítottunk közösen. Ide még visszatérünk július elején, mert Anyósom ajándéka egy itt elköltött ebéd lesz Pocikám számára. Hmmm, már látom, hogy degeszre esszük akkor is magunkat.

Hát íme a két államvizsgás lap. Ez doniar gotowce QP + Ányi Büszke wordartja.

doniar_gotowce_NT (4)

Ez pedig Quick page "Where is the fun" par Timounette.

QP Where is the fun by Timounette copie

Csütörtökön délután kellett hasi UH-ra mennünk a Nagymucuval, ami megintcsak jól sikerült, minden rendben, minden negatív. Meg lehet nyugodni és lehet kezdeni hétfőn az úszást, csak figyelni kell, hogy ne legyen sokáig a vizes fürdőruhában, hanem öltözzünk át.

Pénteken még utoljára megszemlézte a kis Drágát Anikó doktornéni is, ő szintén minden rendben talált, úgyhogy teljesen egészségesek vagyunk ismét! Délután a biztonság kedvéért még megnézettem a nőgyógyászommal is, de ő sem látott semmi rendelleneset. Engem is megultrahangozott, nálam is minden oké. Úgyhogy jó kis hét volt, mondhatom.

Még egy utolsó oldal (Helly At Last QP) a két csajsziról, címe: Nem lehet elég korán kezdeni… Hát igen, épp Avon katalógust böngész nagy bőszen a két Csajszi. Annyira édik, muszáj volt lefotóznom őket! :))) Szeretlek, Kincsecskéim!

Helly_At Last_QP

0 megjegyzés: