2009. június 7., vasárnap

Scrap s más

A héten elkészült Mucunk első “scrapbookja”; szerintem 4 éves gyerektől egész jó :)))) Ő maga választotta ki a papírokat (igazán harmonizál a fotóval), a matricákat – bár kissé sok talán – ő ragasztotta a kép köré (milyen ügyi, mint képkeretet használta), fölé, mellé, a betűket és a masnit iis ő választotta. Nagyon büszke vagyok rá! (ez egyébként, amit megszkreppelt a lány, Mucu egy régi-régi képe)

mucuscrap 

Én is alkottam egy hagyományos oldalt, gyönyörűséges K&Company albumomat kezdtem meg, ez Jázminkáé lesz. Annyira csodálatosak ezek a papírok, matricák, színek, hogy alig merek velük dolgozni. Tényleg eszméletlen szépséges! Van benne egy “zsebecske” a bal alsó sarokban, ahová a 4D UH képet és a megyei lapban megjelent anyakönyvi értesítőt tettem. Szerény layoutom:

DSCF2493

A címoldal is gyönyörűűűűűűű (bár ez nem rajtam múlt):

DSCF2494

És végül az önálló ivás megörökítése (Stichespink QP):

stitchespink_copy

0 megjegyzés: