2009. június 15., hétfő

Nehéz napokon túljutva

Hát, az elmúlt hét elég nehéz napokat rejtett magában: Nagymucusunk összeszedett valami bacit, nem tudjuk, hogy hol; lényeg az, hogy a komoly fertőzés többek között a szemét  és hólyagját támadta meg, amit rengeteg kereszt fémjelzett. Ennek mellékzöngéje volt az, hogy 3 napon át közel 40 fokos lázzal küzdöttünk, egy-két órára lement, majd újból az egekbe szökött. Őszinte leszek: szörnyű volt! Ugye ott a Picurom is, Kircsi mellett bírnom kell a gyűrődést, de túljutottunk a nehezén; hétfőn kezdődött, szombatra csengett igazán le. Kircsi nem kapta el, valószínűleg nem volt fertőző, illetve nem engedtem túl közel a beteg Tesót. Az én örökké mosolygós Nagylányom alig evett, kedvetlen és levert arccal feküdt naphosszat az ágyon; néha a lázszünetekben jobb kedvre derült és játszott picit.

De hál Istennek, ennek vége: ma a kontrollon a sokkeresztből negatív lett, bár pont elköhintette magát a Drágám, úgyhogy még egy doboz Z-betűs antibiotikumot szedhetünk be, de ezzel aztán ki lesz kezelve, mint a huzat! Majd a héten még el kell baktatnunk hasi UH magánrendelésre, hogy megbizonyodhassunk arról, minden oké. Pénteken még egy végső kontroll és végre valahára újra egészségesnek lesz nyilvánítva a kishölgy. Annál is inkább, mert elvileg jövő hétfőn kezdődik az úszótanfolyam, ha összejön a létszám rá!

Jó kis program az amúgy is izgalmas hétre, hiszen Apcsánk szerdán fog államvizsgázni és elkísérem őt – mint ahogy anno 6 éve (te jó ég, már annyi????) ő is tette az én másoddiplomás államvizsgámra. Támogatom, szurkolok ezerrel, öntöm belé a lelket. Azt hittem, idegesebb és antiszociálisabb lesz, de egyáltalán nem; remekül viseli és viszonylag sokat is tanult. Hát nagynagynagynagy kalappal, Drágám és ott leszek a fotómasinával lesben állva, hogy elkapjam ezeket a történelmi pillanatokat. Már több “graduate” témás lapot, kitet letöltöttem, úgyhogy fogok majd alkotni mindenképp. Ez a múlt héten persze a fent említettek miatt sajnos nem sikerült, pedig most lett Kirusunk 5 hónapos és erről mindenképpen kell egy emlékoldal a hagyományok szerint. Holnap kivételesen legalább a nap második felében itthon leszek, Mucu benn Oh-n mamázik, úgyhogy biztos születik egy-két oldal. Nagyon szeretném.

Holnap délelőtt mércére megyünk ide Komlósra a Kismucuval, úgyhogy a súly- és hosszeredmények is feltüntetésre fognak kerülni. Remélem, jó étvágya és az, hogy láthatóan nyúlt és kerekedett, grammokban és centikben is meg fog nyilvánulni. Kérdeztem is ma doktornőt, hogy adhatok-e egy kis csirke- vagy pulykamellet ennek a kis falánknak, mert sokszor kevés neki az egy üveg csak zöldség főzi. Azt mondta, akár igen, hiszen egyes gyártók bébiételei között az 5 hósak között találhatók húsos kajcsik is. Mondtam, hogy láttam én ezt a polcokon, de mivel eme köcsköméti bébipapit nem adom Kircsinek (tele van pl. cukorral a bébidesszertje), inkább kedvencünkből, az univeresből vettem a 6 hósoknak javasolt húsosokból. Holnap mindenesetre én párolok neki iciripiri husikát és hozzáadom a fini krumplis-répás-karfijához. Kíváncsi leszek, mit szól hozzá :)))))

Két “szupergyorslap”:

5 hónapos lettem (QUICKPAGE "from mother nature with love" Glam & Fairy Designs par BOUILLE)

bouille_frommothernature_QP

A Mother's Love QP Freebie by Donna Duncombe….

ddd_AMothersLoveQP

1 megjegyzés:

Ann-Katrin írta...

Wow, love your "so loveable" layout. So beautiful and so cute baby.