2010. szeptember 5., vasárnap

Sok plusz meló

Csorvást is folytatom és ami fél évig nagy teher lesz mindenképp, hogy új osztály is összejött. Szóval két évfolyamot kell tanítanom, és nemcsak pénteken, hanem kéthetente hétfőn is van órám. Remélem, fogom bírni erővel, türelemmel, kitartással. Még az is lehet, hogy az orosházi képzésben is szükség lesz rám, úgyhogy két mellékállással indulok neki a tanévnek… sajna a gimis tanári fizetésem mellé be kell ezeket is vállalni, hogy tudjunk egyről a kettőre jutni, a gyerekeknek a legtöbbet megadni és a többi.

Most, hogy voltam Pesten az AKG-ben, ami egy elég elit suli, láttam, hogy havi kb. 50-70 ezer a tandíj. Mondjuk, aki itt végez, annak szinte egyenes az útja bármelyik elit egyetem állami szakára is szerintem. De szép is lenne, ha Muckókáim se lennének kizárva egy ilyen lehetőségből! Leszámítva, hogy az átlag diák szülei minimum felső-, de inkább csúcsvezetők ebben a suliban… és gondolom, nem jellemzően Békés megyeiek… emiatt azért kicsit szomorú vagyok, hogy errefelé nem igazán vannak ilyen színvonalú lehetőségek (na jó, leszámítva talán a mi sulinkat – erős túlzással és esetleg néhány szegedi gimit) :( ja és havonta nem tudnánk könnyedén százezreket csak a taníttatásra kiadni… ennyit az esélyegyenlőségről.

0 megjegyzés: